top of page

Prague Handball Cup 2023 (reportáž)

Aktualizováno: 21. 4. 2023

Sledujte naši on-line reportáž z Prague Handball Cup 2023, kterého se účastní i naše dva dívčí týmy z mladší žákovské kategorie WD a starší žákovské kategorie WC. V této reportáži najdete průběžně aktuální informace a fotografie z dění našich týmů.

10.4. 16:00 Starší žačky hrály ve složení Šárka Filková, Marita Sýkorová, Tereza Klišíková, Karolína Závišková, Adéla Pospíšilová, Aneta Baráková, Lucie Pokorná, Nela Palečková, Michaela Garguláková, Barbora Vaculová, Simona Brestiaková, trenéři: Martin Gargulák, Adam Dolina

Děkujeme všem rodičům, fanouškům, sponzorům, klubu a organizátorům za skvělou podporu a zkušenost.

10.4. 11:00 Starší žačky den odjezdu jsme využili k návštěvě finále A kategorie WC v aréně UNYP a rozloučili se tak s turnajem. Po cestě na autobus ještě oběd a hurá domů.

10.4. 10:00

Ráno jsme po snídani vyrazili na poslední cestu metrem do Galerie Harfa na oběd před odjezdem. Včera po zápase se Švédskem nás některé hráčky opustily a odjely na Velikonoce domů. Tímto uzavíráme kapitolu PHC i pro mladší žačky :)

Tak zase příští rok!

9.4. 21:00 pomalinku uzaviráme dnešní den a rekapitulujeme naše výkony v rámci turnaje. Děti jsou po večeři a zítra už nás čeká jen nabalit věci a odjezd domů. V mezičase se snad stihneme ještě podívat na finále naši kategorie. Holky si odnáší z turnaje spoustu zkušeností. Zahrály si s týmy ze zahraničí a zjistili jak tvrdá házená může být. Turnaj byl hodně náročný a stál opravdu hromadu sil. Stihli jsme navštívit 2x úrazovou ambulanci v posledních dvou dnech, projít několika rentgeny a využít služeb veřejného zdravotnictví s výronem kotníku, naraženým ramenem a nataženými kolenimi vazy. I tak to ale stálo za to, vyzkoušet si jakou úroveň má házená i v jiných státech. Všechna děvčata jsou v pořádku, sčítáme poslední šrámy a těšíme se na pořádnou sprchu, pohodlnou postel a pár dnů bez házené. Děkujeme všem za podporu ať už na místě nebo na dálku a možnost zahrát si na tak velkém mezinárodním turnaji.

Končíme se staršími žačkami (WC) nakonec s výsledkem 3 výhry a 4 prohry, skóre 64:93, 4 body v základní části, jedna výhra v play-off.

9.4. 15:00 prohraváme s rumunským týmem další kolo a v turnaji dnes končíme.

9.4. 10:40 k vítězství pomohl také další hráč z tribuny ve formě fanoušků poskladaneho z mladších žaček a rodičů. Kotel nás táhnul neskutečně vpřed a soupeři nepomohla ani přesilovka 6:4 poslední 2 minuty před koncem.

10:30 v prvním vyhecovaném zápase porážíme tým TJ Sokol Chrudim 11:9 a posouváme se v tabulce do dalšího kola.

9.4. 9:05 ranní vstávání je těžší a těžší a čím dal složitější. Dnes nás čekají vyřazovací boje play-off tak se snažíme dostat holky do tempa krátkou procházkou na halu a návštěvou Starbucks

9.4. 11:30

Mladší žačky se poté vydaly na oběd a směrem k hale, kde se utkaly s týmem ze Švédska. Bohužel ani s nimi se nám nepodařilo vyhrát.

9.4. 9:00

Holky se po snídani vydaly podpořit starší žačky a prošly si i nějaká hezká místa, která jsme po cestě viděli :)

8.4. 21:00

Ke konci dne nás čekala večeře a po ní zasloužená sladká tečka na závěr! :)

8.4. 11:10

První zápas holky čekal v 11:10 s týmem Kynžvartu. Rozjezd se sice moc nepovedl, ale i přes to si holky udržely dobrou náladu.

Druhý zápas jsme odehráli s nejsilnějším týmem tabulky WD a to s týmem z Rumunska CSM Ploiesti. Děvčata na nás byla až moc silná. Co se týče jejich hry, byla velmi drsná a proto jsme se rozhodli postavit do hry holky tak, aby nás to v konečném zápase neoslabilo a výsledek byl následovný.

V mezičase se holky rozdělily do dvou týmů. Jeden odjel s rodiči někam na oběd a druhý se vydal do Galerie Butovice, který je kousek od haly. Dali jsme si něco dobrého na oběd a prošli si obchody.

Poslední zápas nás čekal s týmem Klimkovic, kde jsme měli vysoké šance na výhru. První polovina zápasu byla luxusní a holkám se dařilo. V druhé polovině už se to trochu nedařilo a protihráčky nás začaly dohánět se skóre. Nakonec výsledek ovlivnila hráčka Vanesa Aujezdská, která na poslední chvíli vystřelila rozhodující gól, který ale ve výsledcích není nějakým způsobem zapsaný :(

8.4. 9:30

Po deváté hodině ranní už si to děvčata šlapala na metro. Samozřejmě jsme se nezapomněli posilnit něčím dobrým a tím se i pozitivně naladit do takového pochmurného počasí

8.4. 7:00

Pro mladší žačky začal den již v 7:00. Den nám začal poněkud deštivě a holky vypadaly znaveně. U snídaně jsme poseděli s týmem děvčat ze Zubří. Počasí nám ale moc kuráže neubralo a po menší ranní schůzi jsme vyrazili do haly přes město.

8.4. 20:30 po náročných dvou dnech si děvčata zasloužila sladkou odměnu. Dnes odpoledne relax, návštěva jednoho fasfoodu a Starbucks a načerpat síly na zítřek na vyřazovací boje.

8.4. 18:00 Starší žačky zakončily základní skupinu na 4.místě a čekáme na soupeře z dua TJ Sokol Chrudim a belgický Apolloon Spur. Hrát budeme v neděli v 10:00 zpátky v hale na Vinohradech.

8.4. 15:30 v posledním zápase proti Jindrichovému Hradci jsme se snažili hrát takticky a pošetřit síly do vyřazovacích bojů play-off. Prohráli jsme výsledkem 14:6 a čekáme, koho nám los přisoudí do vyřazovacích bojů.

8.4. 10:00 starší žačky hlásí další skalp a další dva body do tabulky díky vítězství nad Olomouci 10:9 . Vítězstvím jsme si zajistili 4.místo v tabulce a lepší nasazení do vyřazovacích bojů.

7.4. 23:00 první den turnaje jsme zakončili ziskem 2 bodů v každé kategorii

7.4. 20:00 starší žačky jedou podpořit mladší žačky proti slovenskému týmu Sereď

7.4. 18:00 poslední vyrovnaný zápas s ŠA Trenčín skončil prohrou 13:10. Zápas byl vyrovnaný od začátku až do konce a bohužel po několika zraněních a neproměněných šancí jsme zápas nedotáhli do vítězného konce.

7.4. 17:20

Mladší žačky přináší novinky! Výhra nad Německem je naše!

7.4. 13:30

Přijeli nás podpořit i mladší žačky a díky podpoře všech našich fanoušků se nám podařilo přetlačit německý tým SC Unterpfaffenhon a získáváme první dva body do tabulky vítězstvím 7:6

7.4. 11:00

Mladší žačky zdraví z centra Prahy! :)

7.4. 9:30

Odstartovali jsme turnaj prvním zápasem s nizozemským týmem WPK/Westlandia. Tým soupeře ukazuje kvality holandské ligy a prohráváme 10:18

7.4. 9:00

Mladší žačky už jsou připraveny na dnešek. Snídaně byla výborná a my vyrážíme do centra Prahy :)

6.4. 17:00 - 20:30

U mladších žaček tašky vyneseny do pokojů, holky spokojený a utíkají na večeři. Trička a kartičky rozdané a teď už hurá na kutě!

6.4. 20:00 Starší žačky akreditováno, ubytováno, najezeno a hurá zítra do boje. Držte nám pěsti. ✊

6.4. 18:00 Starší děvčata hlásí příjezd na místo přechodného bydliště a trpělivě čekáme na akreditaci a ubytování. Fanoušci už se nám postupně také ubytovávají

6.4. 13:00 Právě odjizdime na Prague Handball Cup 2023 do Prahy. Starší děvčata volí formu autobusu, mladší děvčata volí formu osobních vozidel. V Praze nás čeká ubytování, akreditace, večeře a příprava na zítřejší zápasy.

6.4. 14:00

Družstvo mladších žaček už také vyrazilo na cestu!

Jsme rozdělení do třech větších aut a někteří na nás už čekají na místě :)